Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Duben 10 13:39:48 CEST 2021

Všechny parametry úplně neskryjete, spíš je poničíte, že jsou pro další
předpoklady zkreslené, to je asi případ u nás. Například začnou testy ve
firmách a PCR testů se dělá o hodně méně, zprávy hlásí neporovnatelné
údaje nakažených. Ty křivky úmrtí/nemocnice/testy k sobě mají řádově
nějakou podobnost.

Na teplou a COVID jsem četl report, kde to testovali někdy před rokem.
Ano má teplota vliv, ale zda zrovna rozdíl 10 stupňů bude markantní nebo
v budově léto/zima moc velký třeba rozdíl nebude. Uvádí se, že pokud vir
zmrazíte, tak Vám vydrží xxxx let.

Ty vlny v grafech na seznamzpravy mi přišlo, že by šly nějak vzájemně
porovnat a možná i předpokládat dál. Proto jsem se ptal, zda to někdo
nezkouší. Ano jsou jiné podmínky např. je jaro a lidé budou více chodit
ven a cestovat tj. jiné podmínky, možná i jiný typ viru..., ale možná
tam ta podobnost v grafech je.

Rozhodně bych při konci pandemie čekal nějakou prudkou expanzi a prudký
pád tj. nějak ten graf jiný. Ovšem je to asi jen jeden z možností ukončení.

Jirka