Re: Trochu OT:Vykradená drobná zásilka z Ali na ČP

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Duben 10 09:15:17 CEST 2021

Já jsem asi dva roky zpátky napsal po problému s doručováním v Jičíně jen
info dotaz na email Pošty, slovo stížnost jsem tam nikde nepoužil. Asi 2-3
týdny se nic nedělo a pak přišla odpověď, že daného zaměstnance vyhodili.
Prý si na něj stěžovalo víc lidí.

--
Martin Vancl
/* odeslano z mobilu */