<div dir="auto">Já jsem asi dva roky zpátky napsal po problému s doručováním v Jičíně jen info dotaz na email Pošty, slovo stížnost jsem tam nikde nepoužil. Asi 2-3 týdny se nic nedělo a pak přišla odpověď, že daného zaměstnance vyhodili. Prý si na něj stěžovalo víc lidí.<div dir="auto"><br><div data-smartmail="gmail_signature" dir="auto">-- <br>Martin Vancl<br>/* odeslano z mobilu */</div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne pá 9. 4. 2021 23:10 uživatel  <<a href="mailto:debebe@email.cz">debebe@email.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Je to asi trochu zbytečné, ale pro info (aspoň hradečákům - pošta 500 03).<br>
Dnes jsem narychlo osobně přebral (od oka dvě) obyčejné malé zásilky z Ali.<br>
Doručovatelka zrovna dojížděla k domu, když jsem odjížděl do práce.<br>
Aniž bych se ptal, jestli má něco pro mě, sama mě oslovila, chvíli hledala v brašně a vyndala zásilky na mou adresu sepnuté gumičkou. Ještě, než mi je předala, gumičku sejmula. Jelikož už jsem byl na odjezdu, dal jsem štůsek do batohu a odjel.<br>
 Večer jsem se chtěl mrknout, co z těch mnoha očekávaných přišlo (znáte to ;-), ne?). No a z batohu jsem vyndal jednu bubl. obálku a dva plast. sáčky, z nichž jeden byl prázdný a v ploše roztržený.<br>
 Podle viditené rýhy byl přeložený a vložený mezi ty dvě ostatní zásilky.<br>
<br>
Proč jsem nezkontroloval obsah:<br>
a) Dotyčná doručovatelka k nám chodí/jezdí možná víc, než 10 let a je "vpoho"<br>
b) Nikdy za těch x let se mi nestalo, aby byla kterákoli zásilka poškozená (tedy až na jeden případ cca před měsícem, kdy mi do "trubky" na noviny některý/á doručovatel - někdy nedoručuje ta "naše" - sroloval světělný zdroj led svítidla na kruhové tenké hliníkové DPS - na zabití!) nebo vykradená.<br>
<br>
Tak jsem si postěžoval, a teď zbytek:<br>
Nejsem snad tak moc naivní, abych si myslel, že mi pošta nahradí ty 3 dolary a ani o to nějak zvlášť nestojím. Ale jsem pochopitene namíchnutej (obzvlášť, když jsem na tu rozpáranou čekal skoro dva měsíce) a rád bych, aby jim takováhle prasárna jen tak neprošla.<br>
Máte někdo tip (mimo obligátní stížnosti o jejímž dopadu si nedělám iluze), jak konkrétně dané pobočce zatopit, aby je tyhle špinavosti přešly?<br>
<br>
DeBeBe<br>
<br>
PS:<br>
 Napadá mě konspirační teorie. Jestli, třeba když zásilka vůbec nedorazí a vyvolám spor s Ali a mají jich tam takových víc (v případě, že "last mile delivery service" je ČP), Ali pak poště nějak nešlape na paty.<br>
 Ale, když vám do schránky, potažmo "trubky" na noviny "doručí" prázdnou obálku, tak jsou vlastně z obliga, protože je de facto neprokazatelné, že si adresát tu obálku nevykradl sám. A i kdyby se prokázalo, že ne, tak v našich končinách jít jako jednotlivec do sporu s institucí je masochismus a v případě těchto drobných zásilek i neadekvátní.<br>
<br>
Sry, nějak jsem se rozkecal.<br>
<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>