Zalohovany zdroj 12V s PB aku
Jindrich Fucik
fulda na seznam.cz
Sobota Duben 10 08:21:56 CEST 2021
Taky si myslím, že oba dva (servisák i soused) dost podcenili RTFM.
Prakticky všechna auta z výroby (bez tuningu) mají mechanický klíč
alespoň na nějakou část vozu (jak psal Pavel). Také většina aut má v
servisním manuálu popsanou svorku na krátkodobé oživení centrálu. Prostě
připojím přenosnou baterku, cvaknu centrálem, odemknu a odpojím. Bejvá
to dostupné zespoda a pokud máš auto se šusplechem, tak si u toho zlomíš
ruku.
Dne 9.4.2021 v 17:31 Pavel Poucha napsal(a):
> Zdravím,
>
> co to bylo za značku? Tohle se dělalo jen amatérsky u Oktávek, proti
> krádeži, pokud se tedy pamatuji.
>
> Ke každému dálkovému ovládání k novějším autům jsem vždy dostal
> mechanický klíč, obvykle je někde v ovladači zasunutý (což nemusí každý
> vědět).
>
> Ono plno lidí vůbec netuší, že jde mechanicky odblokovat i automatické
> převodovka, aby se auto dalo odtáhnout, když se baterka vybije. Také
> bych to tedy musel hledat v manuálu, jak na to.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
> Tel. +420 777 232 485
>
> Papouch s.r.o. - vývoj
> Papouch store s.r.o. - obchod
> Papouch production s.r.o. - výroba
>
> Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/
> <http://www.papouch.com/>
>
>
> pá 9. 4. 2021 v 17:10 odesílatel gatilo <gatilo na centrum.cz
> <mailto:gatilo na centrum.cz>> napsal:
>
> 9.4.2021, 17:01:18
>
> Soused dopadl hůř. Přišel k autu, zmačknul dálkáč a nic. Ani
> dveře necvakly. Co dělat, když moderní auto, takový
> přežitek, jako je mechanický zámek nemá ?
> Následoval náhradní dálkáč, výměna baterky v provozním i
> náhradním dálkáči a nakonec přivolání zkušeného servisáka.
> Ten nejprve rozbil okno u řidiče, následně mechanicky
> otevřel dveře a kapotu. Následně propojil sousedovo a svoje
> auto kabely a cca 1/2 hodiny dobíjel. Po té bylo sousedovo
> auto schopné nastartovat a odjet do servisu, na výměnu
> baterky a skla.
> A to je ten pokrok.
>
> S pozdravem Pavel
> mailto:gatilo <mailto:gatilo> + zavinac + centrum.cz
> <http://centrum.cz>
>
> --
> Aleš Filip napsal:
>
>
>
> > Dobrý den,
>
> > Na podzim mi odešla baterka tím způsobem, že jsem ráno
> > přišel k autu, zapnul zapalování, a na displeji se
> > objevilo "Slabá baterie". Ale nastartovalo to. Celý den
> > jsem jezdil a startoval. Deuhý den ráno to opět napsalo
> > "Slabá baterie" a "Ekonomický režim". To už nesvítilo
> > vnitřní osvětlení, nehrálo rádio, a nezapnulo elektrické
> > topení. Ale nastartovalo to, a po čase naběhly i ty
> > spotřebiče. Třetí ráno jsem zapnul klíček, napsalo to
> > "Slabá baterie", zacvakalo pár relátek (tipuju, že jich v
> > autě bude okolo 50ks, a pojistek minimálně 100ks), a potom
> > už to nedělalo nic. Myslel jsem, že bych vzal baterku na
> > chvíli domů na nabíječku, ale když jsem to viděl, tak jsem
> > rovnou zavolal do firmy, která prodává baterky. Řekl jsem
> > mu, že stojím asi kilometr od nich. Že prý není problém,
> > že přijedou, a baterku mi na parkovišti vymění. Když jsem
> > jim řekl, co mám za auto, tak mi oznámili, že přijedou s
> > boostrem, nahodíme to, a dojedu k nim, a vymění mi to u
> > nich. Jak jsem psal, montáž trvala asi 40 minut. Potom se
> > auto musí nechat 10 minut odemčené, teprve pak
> > nastartovat, a zase nechat běžet 10 minut na volnoběh.
> > Kvůli tomu, aby se načetla všechna čidla.
>
> > S pozdravem,
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list