Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 10 08:21:56 CEST 2021

Taky si myslím, že oba dva (servisák i soused) dost podcenili RTFM.
Prakticky všechna auta z výroby (bez tuningu) mají mechanický klíč
alespoň na nějakou část vozu (jak psal Pavel). Také většina aut má v
servisním manuálu popsanou svorku na krátkodobé oživení centrálu. Prostě
připojím přenosnou baterku, cvaknu centrálem, odemknu a odpojím. Bejvá
to dostupné zespoda a pokud máš auto se šusplechem, tak si u toho zlomíš
ruku.