Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Duben 9 21:11:38 CEST 2021

Dobrý den,

Automatickou převodovku nemám, ale automatickou ruční brzdu. To je
podobné. Chcípnu motor, a auto zatáhne ruční brzdu, a nedá se tomu
zabránit. Mám v kufru (podle manuálu) nějakou kliku, kterou mám zasunout
kamsi do díry vedle řadící páky, a tím tu ruční brzdu odbrzdit. Naštěstí
jsem to zatím nepotřeboval :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip