Zalohovany zdroj 12V s PB aku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 9 18:29:52 CEST 2021


 9.4.2021, 18:29:03

Nevím přesně, ale asi nějaká ta Okta.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Poucha napsal:

> Zdravím,

> co to bylo za značku? Tohle se dělalo jen amatérsky u
> Oktávek, proti krádeži, pokud se tedy pamatuji. 

> Ke každému dálkovému ovládání k novějším autům jsem vždy
> dostal mechanický klíč, obvykle je někde v ovladači
> zasunutý (což nemusí každý vědět). 

> Ono plno lidí vůbec netuší, že jde mechanicky odblokovat
> i automatické převodovka, aby se auto dalo odtáhnout, když
> se baterka vybije. Také bych to tedy musel hledat v manuálu, jak na to.

> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> pavel.poucha na papouch.com
> Tel. +420 777 232 485

> Papouch s.r.o. - vývoj
> Papouch store s.r.o. - obchod
> Papouch production s.r.o. - výroba

> Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/


> pá 9. 4. 2021 v 17:10 odesílatel gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal:
>  9.4.2021, 17:01:18

> Soused dopadl hůř. Přišel k autu, zmačknul dálkáč a nic. Ani
> dveře necvakly. Co dělat, když moderní auto, takový
> přežitek, jako je mechanický zámek nemá ?
> Následoval náhradní dálkáč, výměna baterky v provozním i
> náhradním dálkáči a nakonec přivolání zkušeného servisáka.
> Ten nejprve rozbil okno u řidiče, následně mechanicky
> otevřel dveře a kapotu. Následně propojil sousedovo a svoje
> auto kabely a cca 1/2 hodiny dobíjel. Po té bylo sousedovo
> auto schopné nastartovat a odjet do servisu, na výměnu
> baterky a skla.
> A to je ten pokrok.

> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

> --
> Aleš Filip napsal:



>> Dobrý den, 

>> Na podzim mi odešla baterka tím způsobem, že jsem ráno
>> přišel k autu, zapnul zapalování, a na displeji se
>> objevilo "Slabá baterie". Ale nastartovalo to. Celý den
>> jsem jezdil a startoval. Deuhý den ráno to opět napsalo
>> "Slabá baterie" a "Ekonomický režim". To už nesvítilo
>> vnitřní osvětlení, nehrálo rádio, a nezapnulo elektrické
>> topení. Ale nastartovalo to, a po čase naběhly i ty
>> spotřebiče. Třetí ráno jsem zapnul klíček, napsalo to
>> "Slabá baterie", zacvakalo pár relátek (tipuju, že jich v
>> autě bude okolo 50ks, a pojistek minimálně 100ks), a potom
>> už to nedělalo nic. Myslel jsem, že bych vzal baterku na
>> chvíli domů na nabíječku, ale když jsem to viděl, tak jsem
>> rovnou zavolal do firmy, která prodává baterky. Řekl jsem
>> mu, že stojím asi kilometr od nich. Že prý není problém,
>> že přijedou, a baterku mi na parkovišti vymění. Když jsem
>> jim řekl, co mám za auto, tak mi oznámili, že přijedou s
>> boostrem, nahodíme to, a dojedu k nim, a vymění mi to u
>> nich. Jak jsem psal, montáž trvala asi 40 minut. Potom se
>> auto musí nechat 10 minut odemčené, teprve pak
>> nastartovat, a zase nechat běžet 10 minut na volnoběh.
>> Kvůli tomu, aby se načetla všechna čidla.

>> S pozdravem,



> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

 



Další informace o konferenci Hw-list