Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 9 12:37:18 CEST 2021

[preposielam]

Dobry den,

mne pride taketo tweakovanie parametrov osciloskopu ako tweakovanie s
danami v 90-tych rokoch... Pak cloveka 10 rokov vysetruju a nakoniec
uplne vsetko, ale uplne vsetko znicia.

Dalsia poznamka sa tyka toho tweakovania tych scopov, oni sa tweakuju
nie len parametre, ale hlavne uzivatelsky GUI, takze osciloskop je ako
taky v poriadku, len sa neda normalne pouzivat... Toto cloveka dost
naserie, ze vie ako scope zniceny, ale nevie si pomoct. Zvlast, ked v
tom ma stm32, do ktoreho rype kazdy trtko... A obcas sa aj ktosi tu v
konfere uriekne, ze za co je vlastne plateny.

No a posledna poznamka, niektori vyrobcovia ten tweak osetrili
vymazanim celej flash-pamati programu. To tu v konfere tiez ktosi
davnejsie poreferoval.

Toto vsetko plati o normalnych osciloskopoch aj handheldoch. A navyse
kazdy scope je nejakym sposobom debugovany, na to je tiez dnes nejaky
zakon v zbierke zakonov.

A.

Mensi skok se dela SW, pro vyssi se pak musely navic delat upravy ve
vstupnich
zesilovacich. Nekde bych ten navod mel mit schovany. Ja potahoval rozsah jen
na tech 100M.

JURP