Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Duben 9 10:48:58 CEST 2021

Dobrý den,

Zase na druhou stranu, měl jsem od ledna nohu v sádře, a k
autu jsem se
nedostal, abych odpojil baterku. Ptal jsem se na to na FB, jak dlouho ta
baterka vydrží, než zdechne. Napsali mi, ať si s tím nedělám starosti,
že nastartuju i po třech měsících bez problému. Nakonec jsem tam stejně
poslal kamaráda, aby ji odpojil. Předtím jsem měl Renault Scenic z roku
2001, a tam stačilo auto odstavit v zimě na 14 dní, a už baterka motorem
neotočila.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip