Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 8 10:40:14 CEST 2021

jen pozor, ze nema oddelene galvanicky kanaly mezi sebou.
pokud uz je cenovka na tech 20kkc, tak bych tu "S" verzi zvazil.
mam jak rigola/4ch, tak v praci jsem mel toho hanteka "S", oboje
poladene jeste ze silconu o level nahoru. ted mi teda ten hantek celkem
chybi a protoze nic jineho izolovaneho do tech 20kkc na trhu dodnes
neni, take ho zvazuju, ze ho koupim znova.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín