Multimetr nebo lepe rucni osciloskop

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 8 10:33:59 CEST 2021

Priznam se, ze ted nevim co si z toho mam vybrat...krabicky k NB urcite
nechci....prijdou mi jako nejmene prakticka vec...zvlast kdyz NB skoro
nikam netaham. 99% casu ho mam v docku. Navic zivotnost obsluhujicich SW
je velmi omezena...driv nebo pozdeji bud prestanou fungovat a nebo
prijdou o podporu vyrobce.

A ja na stole se snazim mit tech krabicek fakt co nejmene - nedokazu si
predstavit, ze mam na stole worstation nb a k tomu DMM, generator a
osciloskop a mezitm USB kabely. Doted jsem si stacil beznym multimetrem
a Rigolem 1052 (no trochu poladenym)...na vsechno co bezne potrebuji mi
bohate staci....jen je proste nemotornej respektive ja linej ho nekam
prenaset + to omezeni, ze neni galv. oddeleny od site.

Stejne tak treba prilis (pouzil jsem parkrat) nepouzivam log. analyzator
Zeroplus, protoze pokazde kdyz si vzpomenu, ze bych ho pouzil zjistim,
ze uz davno nemam na PC nainstalovany SW a tak to vyresim radeji jinak.

Z toho duvodu se klonim spis k jednomu zarizeni, ktere ale bude kdykoli
po ruce a muzu ho vzit kamkoli.

Zatim to vyhrava https://www.hantek.cz/dso-8072e.html hlavne kvuli
vetsimu displeji a vetsimu rozliseni displeje...protoze na blizko prd
vidim. Pokud zjistim, ze mi na vetsinu toho co delam staci tak klidne
Rigola i Zeroplus prodam.

RV