esp8266 - i2s rozhrani

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Duben 7 20:27:39 CEST 2021

Zdravim,

poprosil mě jeden student o radu s esp8266 a i2s periférií, kterou chce použít na buzení chytrých LED (ládovat to tam přes DMA), že z toho I2S nějak nemůže nic dostat. On má kit na kterém je daný GPIO natvrdo připojený na výstup USB převodníku, tak jsem myslel, že proto mu to nefunguje..
zkusil jsem jeho firmware na mé desce, kde je 470 ohm v sérii s tím GPIO3, takže by to mohlo fungovat, ale ne..

Já s vlastním programovaním ESP nemám žádné zkušenosti, používáme ho tady trochu ve výuce, ale už s hotovým firmwarem od jednoho našeho studenta..(ESPTerm)
Zkusil jsem stáhnout nějaké examply, konkrétně třeba toto https://github.com/cnlohr/esp8266ws2812i2s ale po náhrátí dvou bin filů do NodeMCUv3 (černá obdélníkova destička s ch340 usb převodníkem a ESP-12 modulem) to vůbec nic nedělá (nic na výstupech i2s, žádný web po připojení)
Našel jsem na disku i Arduino, updatoval na nejnovější verzi, přidal podporu ESP, ale při pokusu o kompilaci dostanu spoustu divných chyb, třeba knihovna ESP8266Audio - příklad TalkingClockI2S..
Netušíte prosím co dělám špatně?

Díky
V.