UART custom baudrate.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Duben 7 14:19:36 CEST 2021

Určitě se s tím dá něco dělat, stejně jako v C. Normálnímu člověku je to
asi dost jedno a tam kde by to mělo nějaký smysl jako jsou finance se
stejně asi používají speciální typy - něco jako Decimal, kde by podobné
problémy měly být korektně vyřešeny.

Celé mi to připomíná problém, jestli 0.4999 (a tak dále, ty devítky do
nekonečna, neumím napsat tu čáru nad 9) se přesně rovná 0.5. Když to
takhle napíšete, tak jsou to na první pohled dvě různá čísla ale když
sečtete ty devítky jako geometrickou řadu, zjistíte, že to stejné je.
Takové úvahy obvykle končí v blázinci, nakonec i ten George Cantor,
který se podobnými problémy zabýval, špatně skončil.

Mrazík