poradna: Jak uskladnujete kable?

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Duben 5 20:54:24 CEST 2021

Zapomente na znacku. To uz davno neplati.
V dobach davnych jsem chtel podporovat mistniho vyrobce-OEZ.
Trefil jsem se tehdy do zlomu c.1. Po roce zmenili provedeni na stav
nekompatibilniho propojeni. Ted uz je za ty roky minimalne treti generace,
ktera se lisi minimalne vzhledem. Vic nevim-od tehdy je neberu.
Presel jsem na Schracka.
Ale, Schrack to je jen prekupnik, vsechny veci u nich jsou prestitkovani jini
vyrobci.
A opet, leta bezi a ted se snazi mne na..at. 2 roky zpet zmenili dodavatele
rozvadecu. K horsimu. Loni zmenili/meni dodavatele jisticu, sice stara rada
jeste jde koupit, otazkou je jak dlouho. Ted nove zarizli stykace.
Zase k horsimu. A kdovi co jeste dalsiho zmenili.
A u ostatnich vyrobcu si nedelam iluze, ze je to lepsi.

JURP