poradna: Jak uskladnujete kable?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 5 14:55:01 CEST 2021

Normálka. Vendor locking.
Mám jističe Schrack, Moeller/Eaton, Schneider, LSN a XBS.
A každý z nich má vývody trochu jinak, i rozměry těla se liší.
Jediné, co sedí, je tloušťka.
Ale všeho do času. Už se na trhu objevují hubenější jističe. A jako
výhodu prezentují, že se jich do rozvaděče vejde víc.

Takže to chce buď držet značku, nebo se vykašlat na hřeben a propojit
to pěkně postaru trochu pracněji drátama.

PL