OT^2: barveni vajicek

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Duben 5 13:07:35 CEST 2021

On 05.04.2021 12:41, Jindrich Fucik wrote:

> Já myslel, že ho mají dostávat městské kočky. Součástí kočičího
> trávicího traktoru je zvracení chlupů a kostí. Normálně si vyvolávají
> zvracení trávou, ale pokud nemají přístup k trávě, tak se jim má občas
> dát mléko, aby je to nezacpávalo.
Nemyslim, kravsky mliko proste do bezny kocici stravy nepatri. Na
bezoary je lepsi jim do kvetinace hodit trochu zrni, kdyz uz, pripadne
samozrejme existuje nepreberne mnozstvi tahatek na penize s barevnymi
obaly s kocickami a srdicky ;-) Ti dva, co je mame ted, prakticky
neblejou, protoze si to kompenzujou zranim kabelu. Takovou spotrebu
usbcek jsem nemel nikdy v zivote ;)

Za mne je to to stejne, vypit mliko, tak beham jeste zejtra, takze si na
olizovani srsti davam pozor! :-)

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>