OT: barveni vajicek

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 4 16:37:14 CEST 2021

Řekl bych, že obsah vajíčka má podstatně větší epsilon r než voda, takže
absorpce energie mu jde lépe.  Na sklenici tlačila ta voda, ne vajíčko.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 4. 4. 2021 v 12:29 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>