OT: barveni vajicek

Neděle Duben 4 13:36:06 CEST 2021

Teď mi přítelkyně řekla, že ohřála uvařené vejce bez skořápky v
mikrovlnce, vyndala ho, píchla do něj vidličkou a vejce bouchlo. Takže
to není jen tlak páry na skořápku, jak jsem si myslel. Ta superpřehřátá
kapalina je zajímavé vysvětlení. Asi jako když podchlazená voda
nezmrzne, dokud nedostane nějaký mechanický impulz. Voda je v tomhle
velice zajímavá.

Anděl