Re: Spínání většího DC výkonu

Sobota Duben 3 08:59:48 CEST 2021

Jsou na to tabulky, viz katalog stykačů, je tam uvedeno jaké napětí a proud
stykač zvládne podle toho, kolik pólů je v sérii. Blbé je, že to většinou
končí na 440-460 V (a když, tak je to rovnou na stovky ampér, co jsem tak
zběžně našel v tom katalogu Rockwell Automation):

http://www.ceha-kdc.cz/eshop/cat/47/47-02-382-39340.pdf (od strany 50)
https://literature.rockwellautomation.com/idc/groups/literature/documents/td/100-td013_-en-p.pdf
(hledejte "DC-1" v tom pdf)

P.K.