Re: PC: 2x ISA zvuková karta

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Duben 2 13:58:51 CEST 2021

Poběží tam na Win98 resp. DOS7. Tady jsem našel nějakou základní komunikaci
s OPL4 (spíš asi jenom zápis a cteni z registru).

https://github.com/JKnipperts/OPTi82c929_Driver

Karta má hlavní obvod OPTi82c929 takže z těch zdrojaku by se dalo vycházet.
Klidně použiji i ten Turbo Pascal.

Jinak na OPL3 existuje tento pěkný software.

http://www.adlibtracker.net/