Re: Ukazka C++ pro děti

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pátek Duben 2 11:01:54 CEST 2021

Tohle je individuální.
Já to mám tak, že co skutečně (ale tím myslím skutečně) pochopím, to si
nemusím nikam psát.
Prostě to mám uložené a hotovo. Naopak mě dříve zaráželi lidé, kteří si
nedokázali zapamatovat, na čem jsme se před týdnem přesně dohodli.
Časem jsem zjistil, že to prostě máme každý jinak.
Ona ta dobrá paměť zdaleka není samospasitelná a někdo jiný zase má
naděleno něčeho jiného.
Krátké a dobře udělané video na YT dokáže objasnit konkrétní téma často
mnohem rychleji než dlouhé listování v knize.
Na druhou stranu, v těch knihách při tom listování člověk narazí na
spoustu věcí, které sice zrovna nehledal, ale pomohou třeba v budoucnu.
Nejdůležitější je se alespoň o něco snažit a neležet na krovkách.
H.