Re: Ukazka C++ pro děti

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Duben 1 08:11:49 CEST 2021

Zdravím, termíny správně properties/vlastnost, method/metoda,
override/virtual/přetížení. Žádné proměnná, funkce, za to vás na VŠ
vytahají. Má to svou logiku, aby jste věděli o čem se mluví, na druhou
stranu pro neznalého tomu dělají občas bordel... .

Dřív se studovalo z několika knih, aby se našla hlavní myšlenka, poté
byly prezentace a dnes krátké videa na youtube (bohužel většinou v AJ
nic v CZ, možná RJ a ostatní).

I tak platí tužka papír /až na vyjímky/. Ten kdo si nic nezaznamená, tak
většinou za půl hodiny nic neví, stejně i v práci při vývoji, pokud si
nikdo nic nezaznamená, tak vím, že to je špatně a že se znova budou
ptát. Připomínat nepřipomínat ... .

Jirka