Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 30 23:02:26 CEST 2020

Ano s tím problémem z tělem konektoru se setkali i další:
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=39&t=71643
Já jsem ještě hledal na webu  a ten konektor má katalogově psáno 0,45 (
někde 0,5) mili Ohmu. Což přesně odpovídá mým výsledkům měření úbytku a
ztrátě 1,5W na jednom spoji konektoru.
Celý ten konektor musí vytopit při 50A 3W!!!!  při 60A jsem to už
nepočítal....
Na tom nemění nic fakt, že mám tělo z nějakého polystyrenu. Našel jsem
ještě jeden černýXT60  konektor a úbytek je úplně stejný jako na těch
kanárkových.
I kdyby bylo tělo toho konektoru z azbestu, je pro mě nepřijatelné to
veliké oteplení. To u té kombinace zdířka -banánek bylo mnohem lepší.
Navíc nejsem schopen do XT60 připojit rozumně ten  průměr 4 mm (
pruměr licny )  kabel, ten konektor na to není určený. Tudíž v běžném
provozu s maximálním  průřezem, který jde naletovat to pro mě jednoduše na
60A není použitelné.
Ano, v modelu ok, kde nárazově to tam teče pás sekund, když vezmu za plyn a
stačí se ten spoj ochladit.
Vycházel jsem z toho, že když má papírově 60A, že to bude fungovat v rámci
normálního oteplení. Já naměřil 118 stupňů celsia ( +/- 5 tolerance mé
laserové pistolky nad 100stupňů ) To už je sakra moc.

Já jsem ten konektor ještě rozštípal a měřil oteplení toho samotného spoje
- těch dvou zlatých do sebe zapadajících bazmeků bez těla. Je to marný, je
to marný, je to marný - ten banánek ve spojení s tou přístrojovou svorkou
je mnohem lepší.
A fakt je mi u zadele, že to není profi a že to zatížení ta svorka nemá v
rodném listě. Jde o amatérské použití propojení zdroje a  zesilovače. Jen
jsem si sice trošku trnitou cestou ověřil, že není všechno zlato, co se
třpytí a to  doslova.
To zlato je totiž obecně horší vodič, než stříbro. 1,5x.  Ty konektory co
tu někdo zmiňoval z řady SB50, SB120, SB175  používají postříbřené
kontakty.. proč?

Bez
virů. www.avast.com
<#m_7507816879255028559_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>