Monitor na praci

as5sgm na gmail.com as5sgm na gmail.com
Středa Září 30 22:37:40 CEST 2020

Rozumiem, preto pisem, odporucam vyskusat. nie kazdemu to sedi.

dlhe roky som pouzival dva 24" monitory ale ultrawide mi vyhovuje
najviac hlavne moznost ukotvit si programi a skalovat velkost programov
na jednej obrazovke, takze v jednom okne mam plnohodnotny vypis z
konzoly, vs code, a este k tomu simulator zariadenia.

ak chcem kecat tak len prepnem workspace v ubuntu, kde mam uplne inu
sadu nastrojov znova na jednom okne, email, teams, web

a na tretom workspace mam zase inu sadu nastrojov

Miro