Monitor na praci

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Září 30 22:32:34 CEST 2020

Nojo, ale všichni jsme různí a máme různé způsoby použití. Například můj
základní pracovní návyk je, že všechna okna jsou maximalizovaná
(sekundární monitor mám k různým notifikačním/grafovacím/kecacím
nástrojům). Takže ultrawide se mi k mojim návykům úplně nehodí (i když
je možné, že tam existují nějaké dokovací manažery, kde by se to chovalo
"jako" maximalizace). Druhá věc je, že takhle wide stereo taky není
dobře. :-)

j.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>