RE: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Středa Září 30 21:07:57 CEST 2020

Banánky jsou hezké, ale pro věci co se nemusí opakovaně odpojovat a teče tam víc než pár A se mi jako lepší osvědčilo použít přístrojové zdířky (pořádné) do kterých se dalo upevnit i kabelové oko. Když jsme to takto namontovali, tak zdroj mohl být někde vzadu na polici a nehrozilo, že se banánek povytáhne nebo že se to povolí. A hlavně se tam dal dát i silnější kabel, bez toho, aby banánek lámal.

Slušné měděné kabelové oko a navíc o hodně levnější, než slušnej banánek.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, September 30, 2020 8:57 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Test ohřevem dutinky "prošel", samotná zdířka se ohřeje na 53 stupňů celsia.  Ale už když je jen v panelu pomocí těch originálních

průchodech, teplota spadne o 5 stupňů a když tam připojím zezadu vodič o dalších 8 stupňů dolů.

Uvnitř mi topil 0,5W odpor s ztrátou 1W, který se tam krásně vešel.

Při průchodu těch 52A zdířkou a banánkem je oteplení menší - cca 38st. Celsia.

Ale nakonec tam asi dám ten XT60 , mám je a našel jsem místo, kam se vejde.

Ještě udělám zatěžkávací test a začnu pilovat díru.

Bez virů.  <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> www.avast.com