Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 30 20:56:42 CEST 2020

Test ohřevem dutinky "prošel", samotná zdířka se ohřeje na 53 stupňů
celsia.  Ale už když je jen v panelu pomocí těch originálních
průchodech, teplota spadne o 5 stupňů a když tam připojím zezadu vodič o
dalších 8 stupňů dolů.
Uvnitř mi topil 0,5W odpor s ztrátou 1W, který se tam krásně vešel.

Při průchodu těch 52A zdířkou a banánkem je oteplení menší - cca 38st.
Celsia.
Ale nakonec tam asi dám ten XT60 , mám je a našel jsem místo, kam se vejde.
Ještě udělám zatěžkávací test a začnu pilovat díru.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>