Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 30 20:49:01 CEST 2020

Ale jo, konektorů je dostatek, jenomže já mám většinu věcí okolo HAM
obanánkováno a na ten zdroj se nic velkého nevejde.
Ty přístrojové svorky jsou tak akorát.  Ale asi tam dám ten modelářský XT60
konektor, už jsem našel místo, kam se vejde.
Nebo celý zdroj dám do další skříňky - větší. Ale to je poslední možnost.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-2257114406648009970_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>