Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Září 30 14:21:59 CEST 2020

Pozrite napr. rady konektorov od

Anderson power products
SB50, SB120, SB175 series

Su urcene na vhodne velke prudy a nestoja az tak, vela. Su dostupne napr.
aj vo Farnelli.
Stretnete sa s nimi napr b batterypackoch vacsich UPS-iek, tak napr cca od
5000VA vyssie.

Z modelarskych su aj napr XT90, o trosku vacsie ako XT60 a mali by zvladat
90A

Dodo

st 30. 9. 2020 o 11:15 Jirka <zaloha na volny.cz> napísal(a):