Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 30 01:38:36 CEST 2020

Neuniklo vam nic - to me naopak pribylo. Tam nema byt ta dvojka za mm. To
jsem se v zapalu psani uklep :-(  4 mm je prumer te medene licny.   To by
melo byt  cca  12,5mm2 (prurez) , ale dle mereni ubytku  to vychazi asi
jen  na 10mm2 cisteho prurezu. Na 2x3 metrech kabelu mam  dohromady 0,56V
pri 52A proudu.  Ale to je dane tim, ze to neni plny vodic, ale licna -
mnoho kulatych dratku vedle sebe :-) Mam je  naletovane rovnou do zdroje a
otepleni pri 52A neni skoro citit, pokud lezi volne na stole.  Kdyz je to
na stole stocene do klubka, tak to trochu hreje a plastova izolace na tom
vodici se stava takova "silikonova“.  Ale nic fatalniho.
Ten kablik ma s izolaci cca 6,2mm a jedine provedeni bananku, co umoznuje
tenhle prurez pripojit je ten cesky typ s "plechovym zavinacem" coby
kontaktni plocha bananku. Bez toho puvodniho gumoveho prevleku. Viz.
priloha.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>