OT Odkazy na Aliexpress

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 27 20:29:15 CEST 2020

Nevím. Já jsem se rozebíráním toho zbytku odkazu nezabýval.
Na první pohled je tam vidět "searchweb", protože jsem na ten
konkrétní výrobek skutečně došel přes vyhledávání (jako ukázku
jsem vyhledal první Arduino, co mi padlo pod ruku).

Určitě by se z toho dalo vydolovat víc, ale to nikdy nebylo moje hobby.
Mně na tom vadí hlavně to, že je odkaz na půl stránky. To, že tam případně
odchází něco soukromého navíc je pak už jen podpůrný argument.

Co bych si tak uměl představit: pokud zaregistrovaný uživatel pošle
odkaz, a uživatel Y podle něho otevře stránku, tak vzniká vazba
"X má něco společného s Y".
Ale opravdu big data, marketing ani lámání soukromí nebylo nikdy
mým koníčkem.
Proto mi třeba mnoho výroků našich ochránců z tajných služeb
připadají zbytečně paranoidní. Ale možná je to jen tím, že to
neumím domyslet.

PL