OT Odkazy na Aliexpress

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Září 27 16:41:32 CEST 2020

Ano, záměr jsem pochopil a proti němu nic nenamítám.

No logo tam asi frézují proto aby to vypadalo jako že to není padělek,
což spousta lidí vzhledem k recenzím stejně není schopná rozlišit.

tady je fotka z mého posledního vyhraného sporu, před pár minutami:
https://ae01.alicdn.com/kf/U87bd3bc535ee4beaa40930d3f7f88b26T.jpg
snad Vám to půjde otevřít bez přihlášení.

Libor