Re: Posunovač rohožky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Září 26 14:18:10 CEST 2020

No ano, samozřejmě -  ale proč to dělat jednoduše?  Nějaký svinovací metr,
nebo řetízek - to nikoho nezaujme, řešení je fádní, primitivní, na nízké
úrovni...
To ten mobilní robot pohybující se po zemi, po stěně, to je výzva!

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-3954131840425251418_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>