Re: Posunovač rohožky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 26 03:27:57 CEST 2020

Je to snadné.
Stačí na to malý mobilní robot, který se umí pohybovat po zemi a pak po
stěně nahoru. Na stěně mu uděláte nějaké sedátko, kde bude zaparkovaný.
Samozřejmě bude vybaven strojovým viděním s rozpoznáváním vzorů. Takže
když uvidí uklizečku, sleze ze svého sedátka po stěně dolů, chytne
rohožku a zase s ní vyleze nahoru. Tím ubere uklizečce práci s
přesouváním. Po úklidu zase sleze dolů a rohožku umístí na správnou pozici.
Kde je problém?

Nebo by se dal aplikovat ještě jednodušší systém: na zem na místo, kde
má rohožka ležet, namalovat její správné umístění.
Podobně jako to dělají třeba v německých firmách, kde je na zemi
namalovaný obdélník a nápis "židle B7", "smeták H2" a podobně.
Myslím, že pak i podprůměrná uklizečka umístí rohožku správně.

PL