RE: Posunovač rohožky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Září 26 02:07:58 CEST 2020

Kromě lakna (ocelového) uvažuji též o řetízku:-)

Oni to vždy jen posunou o kousek, takže 1 m bude stačit, 1,5 m zaručená rezerva.

Přiděláno to bude na zdi u dveří, těsně u země. Hmoždinky, šrouby, …

Jde jen o to, jak udělat to uvolnění při neaktivitě.

Hlavně musím natočit, co bude dělat, až to samo přijede:-)

PH

Od: Miroslav Šinko
Lanko nie je dobry napad. Aspon u nas ma kazda upratovacka (uz sa ich
vymenilo dost) svoj sposob, kam a ako odlozi rohozku pocas
upratovania. Napr. ju vylozi na druhy schod. Natiahnute lanko by
urcite branilo takejto volnosti a aj samotnemu upratovaniu. Tiez
neviem, kde by bol umiestneny navijak, aby nezavadzal, prip. aby
nelakal ukradnut ho.

Riesenim by bola rohozka so schopnostou posuvat sa sama na spravne
miesto (pasovy/kolesovy podvozok; princip vznasadla; princip
vrtulnika). Alebo vycvicit mačku (kočku) na posuvanie rohozky na
spravne miesto. Alebo si ju posunut sam, jako dycky.

miro

PS: dik za prispevok, pobavil :-D

so 26. 9. 2020 o 0:23 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(a):