[OT] 5G internet - zkusenosti

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 25 23:57:23 CEST 2020

Vzít kamkoliv ale asi jen v Česku, ale stejně je vycestování skoro
nemožné nebo s velkými obtížemi.
Testy atd...
I když teď, je to dva dny, letěl kamarád cestovatel na Rhodos.
Může si dovolit i 14 dní karanténu po návratu. Ani nevím zda bude nutná
a je možná už i kratší.
Jsem na nemocenské z jiného důvodu než koronaviru a tak mne tyto info
moc neberou ale mohu se ho zeptat.
A to i nyní, nikoliv až po návratu.
J. Polívka