Re: Ovladač RGB LED proužku na DIN lištu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 18 21:56:39 CEST 2020

Kolik toho pásku chceš kolem stroje namotat? Já bych se pustil do toho,
že si oranžovou udělám pomocí PWM, aby to bylo hezké. Nebo bych si
osadil vlastní pásek z RYG barvama a pak ho spínal relátkem.