Re: Ovladač RGB LED proužku na DIN lištu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Září 18 16:23:34 CEST 2020

No vzhledem k tomu, ze ten pasek je stejne
prospikovany srazecima odporama pokud vim, tak by slo uvazovat i o
dodatecnem srazecim odporu premostovanem dalsim relatkem, kdyby nekdo chtej
JO si hrat i s timto...
BR,
Marek