Kompresor na pneumatiky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 18 09:41:57 CEST 2020

To vychladnutie vyskusam, ked pride cas na vymenu, vdaka.
Pouzil som ho zatial raz na dofuknutie 4 kolies po sezonnej vymene.
Bicykel si fukam rucne, ten jeden pokus bol iba pokus. Nefukam denne
kolesa autam a bicyklom z celej ulice :-D
Chapem, ze je to nudzovka. Ak mi 2x do roka usetri cestu na pumpu, tak
je to uzitocna nudzovka :) Vacsie ocakavania nemam.

miro

pi 18. 9. 2020 o 7:32 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):