Kompresor na pneumatiky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Září 18 07:31:58 CEST 2020

Ten kompresor sa rychlo zohreje. Skusil by som nechat vychladnut a dofukat. Ale ako som pisal tento kompresor je nudzovka - sucast lepiacej sady nie nastroj na fukanie kolies..

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Thursday, September 17, 2020 11:49 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Kompresor na pneumatiky

Nadviazem na temu kompresora skor skusenostou, ako otazkou.

K novemu autu (ako sme tu uz riesili, ze je na "F" - Final edition) som dostal opravnu sadu s kompresorom (hned pri kupe som si vypytal aj rezervu. Hoci nie je plnohodnotna, ale koleso je koleso).

Pri dofukovani letnych kolies po zime tym kompresorom som si vsimol, ze tlak z 2.0 na 2.5 rastie povedzme zhruba rovnomerne cca 1.5 minuty. Ale vyssie uz velmi nejde. Na 2.6 stupa dalsiu minutu a dalej sa mu nechce.
Nie ze by som chcel tlakovat viac, len som si to vsimol a nechal som kompresor bezat zo zaujimavosti. Povedal som si, ze asi viac neda.

No po case som skusil nafukat koleso bicykla. Z nuly na 3.5 to natlacil hadam za 1/2 minuty a tlak stupal dalej. Nemam galusky, kde tlakuju 10 atm, tak som to vypol pri cca 4.

miro

PS: Tu sa mi vybavil postreh ceskeho komentatora cyklistiky, nad ktorym sa bavim uz roky: Kdyz se pichne predni kolo, tak se meni predni kolo.
Kdyz se pichne zadni kolo, tak se meni zadni kolo. Ale kdyz se pichnou (v)obe kola, to se pak meni cely kolo :)