sonic toothbrush

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Září 18 08:51:03 CEST 2020

Dobrý den,

Je buď kartáček, u kterého štětiny "rotují" na destičce, do které jsou
umýstěné. Netočí se dokola, ale kmitají sem-tam v nějakém malém úhlu. To
je např Oral-B
https://i.iinfo.cz/images/383/elektricky-rotacni-kartacek-nevratne-poskodi-sklovinu-a-dasne-1.jpg

Potom jsou Sonické kartáčky, které mají štětiny napevno, jako u
normálního kartáčku, ale v té hlavici je cosi elektrického, buď
elektromagnet, nebo pizzo, které rozkmitává celý konec hlavice se štětinama.
https://www.zubni-kartacek.cz/image/cache/catalog/nov%C3%BD/ST-01_01-800x800.jpg

Nejdřív jsem používal asi 3 roky ten "rotační", ale jak tady někdo psal,
je to "sbíječka". Teď v něm odešla baterka, takže jsem koupil sonický. A
řekl bych, že ten čistí daleko lépe, hlavice je menší, takže se lépe
vejde do úst, atd. :-)

S pozdravem,

--
  Ales Filip