sonic toothbrush

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Září 17 20:18:49 CEST 2020

Vidím, že si zde přítomná většina diskutujících čistí zuby při sprchování
😂😂😂

Já mám sonicare a nedám na něj dopustit. Souhlasím s tím, že do něj teče.
Já si zuby čistím ale u umyvadla, takže problém se zatečením vody odpadá.
Používal jsem před tím brauny, ale věčně jsem u nich měl prasknuté víčko od
baterii, a pak do něj zatékalo taky 😎