sonic toothbrush

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Září 17 09:38:32 CEST 2020

Naopak! Na dásně je jakýkoliv elektrický kartáček skvělý, protože základní prevence proti paradentóze je, aby byly dásně dobře prokrvované. Toho se dá dosáhnout jejich pravidelnou masáží, kterou kartáček báječně zajišťuje. Takže je dobré mimo zubů ho používat i na dásně a to nejlépe tahy ve směru od dásně k zubům nikoliv od zubů k dásním.

Jakub Šerých