sonic toothbrush

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Září 17 09:36:11 CEST 2020

Nejsem si jist, jestli to neni nejaka sdilena povera. Zena se lecila na
tohle odhalovani krcku (i byla na zubnim chirurgickym zakroku) za dob
kartacku manualnich. Pak presla na ten Sonicare, ktery ma na
citlive/odhalovane krcky nejaky program, plus ma na to spesl hlavice
ultrasoft, plus nektere ty kartacky nadavaji, kdyz clovek moc tlaci. Ty
nejvyssi rady Sonicare vam snad muzou poslat i rozcilenou sms nebo tak
neco ;-) (Maji nejaky ty smartfunkce, ale tomuhle trendu 'toaletni papir
s posilanim rozboru exkrementu na facebook' moc nerozumim, takze nemam).
j.