Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Středa Září 16 09:49:48 CEST 2020

Možná, ale ten spínaný napáječ tomu taky nepomohl. Jinak stará
anténářská poučka zní: nejlepší zesilovač je slušná anténa.

Matrace (ty velké) byly dřív hrozně populární, jenže měly samotné malý
zisk, proto se prodávaly vždycky v sadě se zesilovačem a napáječem.
Lineárním. Dneska už na střechách moc vidět nejsou.

P.K.