Re: Kvetinovy, namodraly, okruhly zvuk s jemnymi nuancami v stredobasoch (bolo Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Září 16 09:29:50 CEST 2020

No to jste si teda nabehl. Poslete tento prispevek do fora:
https://hifi.slovanet.sk/bb/viewforum.php?f=24&sid=a1c4297e1fcef5f2f8bbb3d52175b7c9
a pak cekejte tu smrst negativnich reakci (treba se ozve i "kazzatel",
autor tohoto zapojeni). O tomto se prece nepochybuje! :-)

Martin Hanek