Re: OT: význam slova "bastlení" Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Září 15 12:40:23 CEST 2020

Zdravím,

dovolím si nesouhlasit. Jeden náš odběratel chtěl na produkt, který pro něj
opakovaně vyrábíme přidat jeden vstup, že něco potřebuje vyzkoušet. Tak
jsme ho tam "dobastlili" - zadrátoval se na malou destičkum propojil dráty
s procesorem a přídavná deska se přidělala jedním šroubkem. Podle mne
typicky "zbastlený" produkt.

No a on si to přes léto otestoval se svým novým produktem a nyní se upraví
celá deska, udělají výrobní podklady a bude se to zase vyrábět sériově.

Takže:
- Je to zbastlené (nikdo tomu tady jinak než bastl neřekl)
- Je to komerční
- Celkem mě to bavilo
- Mám radost, že to funguje
- Mám radost i z peněz.