Re: OT: význam slova "bastlení" Re: Krabičky na elektroniku - rušení

balu balu na k-net.fr
Úterý Září 15 12:23:25 CEST 2020

bastlenie je pre radost a vysledok je taky, aky potesi bastlitela.

Ak je to ale na kseft, uz to nie je podla mna bastlenie. Jedine ak to
robi pre radost z penazi co za to zinkasuje :-) Ak je pritom kvalita
amaterska, tak je to na nakopanie do prdele.