Re: RE: Krabičky na elektroniku - rušení

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Září 15 00:29:54 CEST 2020

Zdravim,
tak tento argument slychavam uz vice nez 40 let, co jsem si vzal do ruky pajkovacku - naco se trapit s necim, co si muzu koupit?
(tedy, az mi ji tatka koupil, protoze se uz nedokazal koukat na to, jak 'pajkuji' hrebikem ohrivanym nad plamenem sporaku)

bastleni - to je takove to vnitrni poteseni z neceho tvoriveho: nekoho bavi vysledek, nekoho zas ten proces tvorby.
slovy klasika: i cesta je cil

treba jsem pres vikend 'delal' hodiny: jako nic extra, bylo mi jenom lito vyhodit jedny rozbite, ale s funkcnim strojkem.
cestou z prace jsem nasel u kontejneru nejakou desku (LP, vinyl, gramodeska, ...), nez jsem do ekodvorku odvezl starou klavesnici,
tak jsem ji oholil o klavesy, a dal to dohromady. a jeste na to nalepil par medenych dratku, rucky nastrikal medi ... do garaze naprosta parada.

prednedavnem jsem delal par oscilatoru, jakozto modularni syntezator pro sve syny. delalo to  zvuky, to bylo to hlavni.
na druhou stranu, tento clovicek to vzal kapanek megalomansky (ale ma muj obdiv - jednak vydrz, druhak je hodne kreativni):
https://www.youtube.com/watch?v=c3wk9WWTfNs

to je jako v muzice: nekdo to ma v krvi, citi, vnima hudbu, pohrava si s ni, uziva si ji.
jiny to musi studovat - ma vyhodu v tom, ze vi co a jak na to, je profesional, uzivi se s tim.
ale slysel jsem takove profesionalne-doprovodne kapely - vsechno znelo bezva, ale bez emoci.

ono to ovsem neni takto cernobile - proste kazdemu sedi neco jineho, kazdeho bavi neco jineho
neodsuzuji ano toho, ktery si stavi z hotovych modulu, ani toho, ktery si dela vlastni odpory, ...
spis obdivuji kazdeho, kdo neco tvori - a podle mne, hlavne o to jde

:)

Sam