RE: Krabičky na elektroniku - rušení

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Pondělí Září 14 21:28:04 CEST 2020

Stejně tak by argumentovali bastlíři ve 40 letech minulého století, že ty si kupuješ hotové odpory a kondenzátory a oni si je motají z drátu a vystřihávají ze slídy :-)

Osobně nevidím na pájení hromady SMD odporů a kondíků do obvodů s katalogovým zapojením daného IO a referenčním designu desky nic sebenaplňujícího.

Je to jen prostá otročina a rád si takový modul koupím z Číny, zvlášť když to ještě vyjde levněji. Čas a energii pak raději věnuji vymýšlení celého konceptu, než skládání step-down měniče do napájení apod.

-jp-

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, September 14, 2020 7:39 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Otázka je, kdo ještě bastlí, většina dnes propojuje hotové moduly.

To, že někdo na zakázku vyrábí x kusů desek a osazuje to neberu jako bastlení - je to kšeft, aby se člověk nějak živil.

To klasické bastlení, kdy člověk po kouskách dal dohromady nějaký aparátek (pro radost) jak ho známe před 20 léty je pryč.

Obávám se, že ani tady na "bastlířské" konferenci to nebude lepší...aneb schválně, kdo za poslední dobu něco ubastlil jen tak pro radost?

A tím myslím jako dotáhnul do konce - ne že to na stole jako vrabčák chodí a šup s tím do skříně.

Já totiž takových věcí mám spousty. Jsem schopen v něčem ležet týden po nocích a když nad tím zvítězím, tak mi to přestane zajímat :-(