Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 14 19:49:29 CEST 2020

Souhlas.
Podle mě to má dva hlavní důvody:
- Skoro všechno je dnes dostupné levně z Číny za ceny, za které tady
nekoupím ani součástky.
- Je obrovský přetlak informací a nápadů z Internetu, a tím i motivací k
pokusům. Takže už člověk nemá tu trpělivost věci dotáhnout do konce,
vyfrézovat pro to krabičku, tu pak opakovaně lakovat atd., protože
mezitím přijde další zajímavý podnět ke zkoumání a k pokusům.

Teda aspoň u mě to tak je.
PL